ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020

ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Ή ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΑ ΟΝΤΑ;;; Έμφυλη ταυτότητα, εθισμού και εξαρτήσεων

ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Ή ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΑ ΟΝΤΑ;;; Έμφυλη ταυτότη

   

Έμφυλη ταυτότητα, πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων, οδική ασφάλεια και κυκλοφοριακή αγωγή, ανθρώπινα δικαιώματα, διατροφή και ποιότητα ζωής, είναι τα θέματα που καλούνται οι εκπαιδευτικοί να διαπραγματευτούν στα πλαίσια της θεματικής εβδομάδας.

Η σύγχρονη κοινωνία και τα προβλήματα της.

Προβλήματα τα οποία υπάρχουν και τα αντιμετωπίζουμε πλέον στην καθημερινότητα μας.
Αρκεί να βγεις για μια απλή βόλτα από το σπίτι σου και να πας στο κέντρο της πόλης, για να διαπιστώσεις πόσο αντιανθρώπινο είναι το περιβάλλον της, πόσο επικίνδυνο και απειλητικό είναι για τη σωματική σου ακεραιότητα αλλά και για την ψυχική σου υγεία.
Δεν χρειάζεται να έχεις κάνει μεταπτυχιακές σπουδές για να κατανοήσεις πως γύρω σου έχει στηθεί ένα περιβάλλον απάνθρωπο που απειλεί να σε κατασπαράξει, να σε αλλοιώσει, να σε τρελάνει, να σε εξοντώσει, να σε καταστήσει ανάπηρο…
Αμέτρητα αυτοκίνητα, θόρυβος, νευρικοί κι ανυπόμονοι οδηγοί κι αλίμονο σου αν δεν μπορείς να περάσεις γρήγορα τη διάβαση κι ανάψει το κόκκινο…τότε έχεις να αντιμετωπίσεις την εχθρότητα των οδηγών, τα κορναρίσματα, τις βρισιές.
Και όλοι μας, αποδεχόμαστε αυτή την τρελή κατάσταση ως υπαρκτή,ως φυσιολογική κατάσταση μιας πόλης και τη βιώνουμε και με τα δύο της πρόσωπα, δηλαδή και ως οδηγοί που βρίζουν τους πεζούς και ως πεζοί που βρίζουν τους οδηγούς…
Δεν μπορεί, αλήθεια, μια τόσο σύγχρονη κοινωνία να καλέσει όλους τους ειδικούς και να θέσουν το πρόβλημα επί τάπητος, να βρουν τις αιτίες που το προκαλούν και να λάβουν δραστικά μέτρα και όχι ημίμετρα;;;

Όταν δημιουργείς ένα πρόβλημα (γιατί εμείς το προκαλέσαμε με την ανοχή και την εσκεμμένη ανοργανωσιά των ειδικών και των υπευθύνων), μπορείς και να το λύσεις αρκεί να σκεφτείς πάνω στην οριστική εξάλειψη του και όχι στην αντιμετώπιση του παράλληλα με τη διαιώνιση του.

Πως να διδάξεις στους μαθητές οδική ασφάλεια και κυκλοφοριακή αγωγή,σε ένα μη ασφαλές και ανοργάνωτο κυκλοφοριακό σύστημα;;;
 
Τί είδους κοινωνίες είναι αυτές που επιτρέπουν την παραγωγή και το εμπόριο εθιστικών ουσιών, επιτρέπουν σε κάποιους να πλουτίζουν με αντάλλαγμα τον εξευτελισμό και τις ίδιες τις ζωές των θυμάτων τους, ενώ παράλληλα διοργανώνουν θεματικές εβδομάδες με στόχο την πρόληψη στον εθισμό και την εξάρτηση;;;
Δηλαδή, από τη μια επιτρέπεις να στηθεί καρτέρι στο νεαρό παιδί να του πουλήσεις τον ίδιο του τον θάνατο και από την άλλη το εκπαιδεύεις να μην πιαστεί κορόιδο;;;
Δεν υπάρχει παραλογισμός σε όλο αυτό ;;;
 
Τί είδους κοινωνίες χρηματοδοτούν τις διαφορετικότητες και τις ενθαρρύνουν να αυτοπροβάλλονται με περηφάνια, κυκλοφορώντας σε δημόσιο δρόμο ξεβράκωτοι και με το σύμβολο της χώρας στην πλάτη τους;;;
Ποιοι νομοθέτες υπέγραψαν τέτοιου είδους νόμους που να καταπατούν ανενόχλητοι την αρχή της δημοσίας αιδούς και να προσβάλλουν σύμβολα που είναι ιερά για μια χώρα;;;
Και στα σχολεία μας να διοργανώνονται προγράμματα ώστε να γίνει αποδεκτή, ίσως και πρότυπο αυτού του είδους η διαφορετικότητα;;;

Ποιοι τολμούν να αμφισβητούν την ίδια τη φύση μας, που προνοεί όταν γεννιέται αρσενικό να εκκρίνονται στο σώμα ορμόνες που θα είναι διαφορετικές από του θηλυκού, ώστε να διασφαλιστεί η διαιώνιση του είδους αλλά και ποιοι είναι αυτοί που μέσω της προβολής προτύπων να θέλουν σώνει και καλά να μετατρέψουν όλη την ανθρωπότητα σε κάτι άλλο από αυτό που η φύση ορίζει;;;

Και γιατί οι σεξουαλικές προτιμήσεις θα πρέπει να αφορούν τα σχολεία και την εκπαίδευση (αλλά όχι τους γονείς που έχουν την ευθύνη για τα παιδιά τους) και να πρέπει να προβάλλονται δημοσίως με περηφάνεια;;; Δεν είναι προσωπικό το ζήτημα της σεξουαλικότητας και πρέπει πλέον να δηλώνεται και να επιδεικνύεται δημοσίως η προτίμηση του καθενός;;;
Κι αν όλο αυτό γίνεται για την πρόληψη ασθενειών που μεταδίδονται σεξουαλικά, θα επιμείνω και πάλι πως κάθε πρόβλημα μπορεί να έχει τη λύση του στην βάση του, αρκεί η πανεπιστημιακή κοινότητα να εργαστεί με στόχο την εξάλειψη και όχι την αντιμετώπιση μέσω της διαιώνισης του.
 
Γιατί θα πρέπει να μιλήσουμε για διατροφή και ποιότητα ζωής και να μην είναι δεδομένη η σωστή διατροφή, γιατί να μην είναι δεδομένες οι υγιεινές τροφές που να προέρχονται από τη φύση, αγνές και αναλλοίωτες, χωρίς την παρουσία φυτοφαρμάκων και τα ίχνη μετάλλαξης;;;

Ο πλανήτης που φιλοξενεί και το ανθρώπινο είδος, με αφθονία χαρίζει και τροφή και νερό άριστης ποιότητας, αλλά τελικά ο ίδιος ο άνθρωπος είναι αυτός που μολύνει και καταστρέφει την τροφή, το νερό και το περιβάλλον του και μετά μιλάει για δικαιώματα των ανθρώπων;;;Ποια δικαιώματα ;;; Αυτά που ήδη προσφέρονται απλόχερα από τη φύση για να ζήσει κάθε άνθρωπος με αξιοπρέπεια;;;

 
Καταλαβαίνουμε όλοι πως κάποιοι κερδίζουν καταστρέφοντας τις ζωές μας, την υγεία μας, το περιβάλλον μας, την ηρεμία μας, τη χαρά και την ευδαιμονία μας.
Και οι ίδιοι που σχεδιάζουν και προκαλούν αυτή την καταστροφή, μας χειρίζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να μας κάνουν να ανεχόμαστε και να δεχόμαστε ως δεδομένη κάθε άρρωστη κατάσταση γύρω μας και αντί να προσπαθούμε να την εξαλείψουμε από τη ρίζα της, απλώς να εκπαιδευόμαστε στο πως θα την κάνουμε κτήμα μας και πως θα την διαιωνίσουμε.
Εσάς δεν σας φαίνεται οξύμωρο και παράλογο όλο αυτό που συμβαίνει;;;
Δεν είναι φανερό ,πως μας προετοιμάζουν για μια κατάσταση, φέρνουν την κατάσταση στο προσκήνιο, στην καθημερινότητα μας και για να μην αντιδράσουμε μας εκπαιδεύουν με ειδικά προγράμματα ώστε να δεχτούμε τα σχέδια τους αγόγγυστα;;;
Τελικά μήπως αντί για νοήμονα όντα μας έχουν μετατρέψει απλώς στα πιο προσαρμοστικά όντα ακόμη και προς τον ίδιο τον αφανισμό μας;;;
Σε όλα τα παραπάνω, τα οποία είναι θέματα που διαπραγματεύεται η ίδια η εκπαίδευση των παιδιών μας και μας αφορούν όλους άμεσα, μπορεί η ίδια η πολιτεία να παρέμβει μέσω των αρχών και αξιών της και να μην επιτρέψει την εμφάνιση τους.
 

Μια πολιτεία που βασίζεται στην ισότητα, στην ισονομία και στην διανεμητική δικαιοσύνη, δεν έχει ανάγκη να μιλήσει για ανθρώπινα δικαιώματα γιατί απλούστατα όλοι οι άνθρωποι της είναι ίσοι αλλά μπορούν να είναι διαφορετικοί και όλοι επωφελούνται από τους πραγματικά δίκαιους νόμους.

 
Μια πολιτεία που ο σεβασμός είναι κύρια αρχή , δεν έχει ανάγκη να διοργανώσει ούτε θεματικές εβδομάδες ούτε παρελάσεις περηφάνιας, απλώς γιατί ήδη σέβεται ο καθένας τον εαυτό του και τον διπλανό του .
Σέβεται το περιβάλλον του, την τροφή και το νερό του και δεν τα μολύνει, ούτε τα αλλοιώνει, ούτε τα υποβαθμίζει, με αποτέλεσμα όλοι να απολαμβάνουν καθαρή και ενεργοποιημένη τροφή.
Σέβεται το περιβάλλον στο οποίο ζει και φροντίζει να μην δημιουργούνται σ’αυτό καταστάσεις ζούγκλας οι οποίες θα τον μεταμορφώσουν σε άγριο ζώο…
 
Είναι λοιπόν κατανοητό πως εμείς οι ίδιοι ευθυνόμαστε για την ποιότητα της ζωής μας και της πολιτείας μας.
Και είναι δική μας επιλογή αν τελικά θα είμαστε αυτοί που θα έχουν την ευθύνη της άριστης ποιότητας ζωής μέσω του ορθού και με νόηση σχεδιασμού της πολιτείας μας ή αν θα προσαρμοζόμαστε στα σχέδια του αφανισμού ολόκληρου του πλανήτη μας.
 
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ

 

τα, εθισμού και εξαρτήσεων

 

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ